Πολιτική Επιστροφών / Αλλαγών

Σε περίπτωση που για κάποιον από τους παρακάτω λόγους επιθυμείτε να επιστρέψετε ή αλλάξετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής, συμπληρώστε το έντυπο που βρίσκεται αναρτημένο στον σύνδεσμο “Εξυπηρέτηση Πελατών – Έντυπο Επιστροφής” με τα στοιχεία που απαιτούνται και τον λόγο επιστροφής και στείλτε το με e-mail εντός 14 ημερολογιακών ημερών στο [info@glossco.gr] . Επίσης μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά για την επιστροφή ή αλλαγή στο τηλέφωνο εξυπηρέτησης 2107622182.  

Λόγοι Επιστροφών / Αλλαγών

Οι λόγοι επιστροφής  παραγγελίας ή μέρος αυτής μπορεί να είναι οι εξής: 

Πώληση λανθασμένων προϊόντων (λάθος κατά τη λήψη της παραγγελίας) ή ελαττωματικά ή προϊόντων τα χαρακτηριστικά των οποίων διαφέρουν ουσιωδώς από αυτά του παραγγελθέντος   (. Στις περιπτώσεις αυτές (και ειδικά όσον αφορά τα ελαττωματικά προϊόντα αφού διαπιστωθεί το αναφερόμενο ελάττωμα) τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων βαρύνουν την Εταιρία μας, αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την Εταιρία τρόπος επιστροφής. Η Εταιρία είτε αντικαθιστά το προϊόν, χωρίς επιβάρυνσή σας, είτε    , πλην εξαιρετικών περιπτώσεων (όσον αφορά τα ελαττωματικά προϊόντα) κατά τις οποίες η αντικατάσταση είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες από την πλευρά της Εταιρίας είτε προβαίνει σε επιστροφή του συνολικού ποσού από την αγορά που καταβάλατε αρκεί να έχετε προηγουμένως υπαναχωρήσει από τη σύμβαση όπως ειδικότερα ορίζεται στους Όρους Χρήσης.  

Επιθυμία αλλαγής μεγέθους (size) προϊόντος ή επιθυμία αντικατάστασης με νέο κωδικό. Στην περίπτωση αυτή χρεώνεστε εσείς τα μεταφορικά επιστροφής με όποια εταιρεία μεταφοράς επιθυμείτε και σας αλλάζουμε τα προϊόντα με καινούργια.

Άσκηση δικαιώματος υπαναχώρησης, όπως αναλυτικά αναφέρεται στους Όρους Χρήσης (όρος 9). 

Προϋποθέσεις Επιστροφών / Αλλαγών 

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια άριστη κατάσταση, δηλαδή να μην έχει υποστεί φθορά ή ζημία, στην οποία το παραλάβατε. Η αποδοχή ή μη της επιστροφής, θα γίνει αφού πρώτα προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος από την Εταιρεία μας και εκτιμηθεί η κατάσταση του επιστρεφόμενου προϊόντος. Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να περιέχει την απόδειξη λιανικής πώλησης και τις ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται μόνο μέσω τραπεζικής κατάθεσης από την εταιρεία μας προς εσάς στον τραπεζικό λογαριασμό που έχετε δηλώσει στο παραπάνω έντυπο επιστροφών.

Πολιτική Ακυρώσεων

1. Όσο εκκρεμεί η υποβολή της παραγγελίας και πριν ολοκληρωθεί, θα έχετε τη δυνατότητα να την ακυρώσετε ή να αλλάξετε τα στοιχεία που καταχωρήσατε. Με την οριστική υποβολή της παραγγελίας δεν θα έχετε την δυνατότητα να την τροποποιήσετε.

2. Στην περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική ή αντίστοιχα τηλεφωνική παραγγελία, αλλά η επιβεβαίωση της παραγγελίας δεν έχει ακόμα αποσταλεί από την Εταιρεία.

3.  Στην περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική ή αντίστοιχα τηλεφωνική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν από την Εταιρεία. Σε αυτή την περίπτωση πρέπει είτε να καλέστε στη τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης 210 7622182 είτε να αποστείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας info@glossco.gr και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελίας σας άμεσα.


GLOSSCO300 Μην χάσετε τα νέα μας!

Με την εγγραφή σας κερδίζετε 20% έκπτωση στην πρώτη παραγγελία!

Δεν στέλνουμε spam! Διαβάστε περισσότερα στην Πολιτική Απορρήτου μας για περισσότερες λεπτομέρειες.